448
کد خبر: 807
برچسب‌های خبر: - افتتاح - 12کلاسه مهدی تبار - هادی شهر - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
____________________

مدرسه ۱۲ کلاسه مهدی‌تبار هادی‌شهر به بهره‌برداری رسید


مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی مهدی‌تبار هادی‌شهر در شهرستان بابلسر به مناسبت دهه فجر با حضور ویدئوکنفرانسی وزیرآموزش وپرورش به بهره‌برداری رسید

1 (4).jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، همزمان با مراسم بهره‌برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی کشور که صبح امروز -۱۳ بهمن -جمعه- با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، مدرسه مشارکتی ۱۲ کلاسه مهدی‌تبار هادی‌شهر در کیخامحله این شهر به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه که با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز مازندران، فرماندار بابلسر، نماینده بابلسر و فریدونکنار و تعدادی از مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید در زمین ۳ هزار و ۱۷۴ متری اهدایی توسط محمدعلی مهدی‌تبار نیکوکار هادی‌شهری ساخته شد.

مدرسه مهدی‌تبار با ۲ هزار و ۷۵۰ متر زیربنا، یک‌هزار و ۳۴۴ متر محوطه‌سازی و ۱۲ کلاس، ظرفیت پذیرش حدود ۴۰۰ دانش‌آموز را دارد. سالن اجتماعات، کتابخانه و فضای بازی بخشی از زیرساخت‌های این مدرسه مجهز و مدرن است که با نقشه اداره کل نوسازی مدارس استان و تامین اعتبار دولتی ساخته شد.

عملیات اجرایی این مدرسه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و طی ۲ سال گذشته با تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران تکمیل شد و قرار است ابتدای سال تحصیلی آینده پذیرای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی باشد.


روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...