2145
کد خبر: 16
برچسب‌های خبر: - ابتدايي ميوه چين - ناحيه يك ساري - افتتاح
تاریخ انتشار: 1395/07/10
____________________

مدرسه ابتدايي ميوه چين ناحيه يك ساري افتتاح شد


به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران مهندس شيرزاد در آئين افتتاح مدرسه ميوه چين ناحيه يك ساري ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: محرم آمد تا بغض‌ها غم‌انگیزترین و زیباترین بهانه‌های عشق را با قطره‌های اشک ببارند و بار دیگر سینه‌چاکان حضرت اباعبدالله حسین(ع) مظلومیت و تنهایی پسر مولود کعبه را بر سر و سینه بزنند.

وی ماه محرم را فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) ذکر کرد و اظهار داشت: انگیزه الهی عاشورا که در آن غیر از خدا راه نداشت، سبب شد که اهداف عاشورا و قیام اباعبدالله‏ الحسین(ع)، اهدافی مطابق با فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسان صورت گیرد.

DSCF4860-1200.jpg

مديركل نوسازي مدارس مازندران یادآور شد: این ایام فرصتی مغتنم، سرمایه‌ای ارزشمند و نعمتی الهی است که می‌تواند نمایانگر مکتب و مرام مسلمانان و شیعیان جهان باشد.

مهنس شيرزاد همچنين در ادامه افزود: به استناد نتایج شناسنامه فنی، در سال 84 از مجموع 21000 کلاس درس در استان، 6826 کلاس درس تخریبی و 3696 کلاس درس نیازمند مقاوم سازی بوده (در مجموع 50 درصد کلاسهای استان غیر استاندارد یا فاقد استحکام لازم بودند) که با عنایت به تخصیص اعتبار طرح تخریب و بازسازی و مقاوم سازی مدارس غیر استاندارد از سال 1385 تاکنون، قریب به 2846 کلاس درس تخریبی استان، مورد بازسازی و 1722 کلاس مورد مقاوم سازی قرار گرفته است.

وي خاطر نشان كرد: مدرسه اي كه امروز شاهد افتتاح آن هستيم از محل اعتبارات طرح تخريب وباز سازي در قالب 12كلاس درس با زيربناي 1700متر مربع مقاوم سازي وبه بهره برداري رسيد

 میوه چین01.jpg

آخرین خبرها...