445
کد خبر: 618
برچسب‌های خبر: - پيام تبريك - استاديان - سال نو
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
____________________

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران به مناسبت نوروز 1402


مهدي استاديان ساروي مدیر‌کل نوسازی مدارس استان مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  و مردم سلحشور ایران اسلامی تبریک گفت.

F18A7322.JPG

يا مقلب القلوب و الابصار   

                        یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال 

                      حول حالنا الی احسن الحال

 

به نام خالق بعثت و دگرگونی و تعالی و مهر و وفا

 در پناه ایزد منان و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و اهتمام به اجرای منویات مقام معظم رهبری آغاز سال نو را که مصادف است با ماه مبارك رمضان به فال نیک گرفته، سالی سرشار از موفقیت و عاقبت بخیری برای همه همکاران جهادگر عرصه مدرسه‌‌سازی سراسر کشور و خیرین نیک اندیش نیک‌کردار از درگاه احدیت مسئلت دارم.

اینجانب ضمن عرض تبریک حلول سال 1402 و تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاش‌های ارزنده کلیه همکاران وخیرین عزیز مدرسه ساز و مجامع خیرین اذعان دارم موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه‌های مختلف حاصل شد مرهون تلاش و دلسوزی همکاران ارجمند و خیرین معزز بوده و شایسته سپاس، تکریم و تجلیل است.

از خداوند بهارآفرین و طراوت بخش سالی سرشار از فراوانی و جهش کار خیر و برکت و معنویت توأم با سلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک درپرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س) در سال جدید با برنامه‌ریزی و پشتکار دست در دست هم گام‌های موثرتری در خدمت به دستگاه عریض و طویل تعلیم و تربیت برخواهیم داشت و موجبات رضایت بیشترحق تعالی را فراهم خواهیم ساخت.

 

مهدی استاديان ساروی

مديركل نوسازی مدارس مازندران

آخرین خبرها...