379
کد خبر: 806
برچسب‌های خبر: - استادیان - بانک صادارت - رمضانی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
____________________

ایجاد همکاری اداره کل نوسازی مدارس مازندران با بانک صادرات در جهت ساخت مدرسه و ارائه تسهیلات به همکاران


در نشست مشترک مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرشعب بانک صادرات استان مازندران

ایجاد همکاری اداره کل نوسازی مدارس مازندران با بانک صادرات در جهت ساخت مدرسه و ارائه تسهیلات به همکاران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، در این جلسه که در دفتر مدیرعامل بانک صادرات استان برگزار شد، مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه غلامی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ضمن دیدار با ابراهیم رمضانی مدیرشعب بانک صادرات  و تبیین و تشریح رسالت اداره کل نوسازی مدارس، در خصوص تعاملات و همکاری های دوجانبه و مشارکت بانک صادرات در امر مقدس مدرسه سازی گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اهتمام مدیران بانک صادرات به توسعه فضاهای آموزشی گفت: خوشبختانه روحیه مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی نیز در استان ما امیدوار کننده است.

استادیان در ادامه با تشریح اقدامات موثر برخی از بانک های استان در راستای توسعه فضاهای آموزشی، تصریح نمود: احداث مدارس توسط برخی از بانک ها در مناطق کم برخورد دار نشان دهنده اعتقاد و ایمان آنان به رسالت اجتماعی خود و رفع کمبود های زیرساخت های آموزشی است.

 

در ادامه رمضانی مدیر شعب بانک صادارت استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست،گفت: بانک صادرات در قبال مسئوولیت اجتماعی خود، ساخت مدرسه را در مناطق کمتر توسعه‌ یافته استان در دستور کار قرار می دهد و در این راستا به‌منظور مساعدت و ایجاد امکانات و رفاه و آسایش بیشتر برای دانش آموزان مناطق مذکور، این آمادگی را دارد تا در ساخت مدرسه با اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مشارکت و همکاری کرده و مدرسه‌ای را در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان مازندران  با نام شهدای بانک صادارت افتتاح و به مرحله بهره‌برداری برساند.

ایشان مدرسه سازی را کمک به توسعه و آبادانی کشور دانست و اذعان داشت: بانک صادرات نیز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و در ادامۀ فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در توسعه مدرسه سازی در استان مشارکت خواهد نمود.

 

درپایان این جلسه استادیان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران  ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک صادرات، امکان پرداخت تسهیلات مناسب به همکاران توسط بانک صادرات فراهم شود.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

 


آخرین خبرها...