368
کد خبر: 803
برچسب‌های خبر: - دهه فجر - استادیان - ایرنا
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
____________________

۱۰۴ کلاس درس جدید دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد


مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مازندران:

۱۰۴ کلاس درس جدید دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

 دهع.JPG

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مازندران گفت: عملیات ساخت ۱۷ طرح آموزشی با مساحت مجموع ۱۵ هزار و ۵۲۳ متر مربع شامل ۲ سالن ورزشی، یک سالن چندمنظوره و ۱۴ مدرسه با ۱۰۴ کلاس درس جدید در مازندران پایان یافته که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و به سرانه آموزشی استان اضافه می‌شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران مهدی استادیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل تعدادی از طرح‌های در حال اجرای حوزه مدرسه‌سازی خوشبختانه چند طرح مهم و اولویت‌دار در استان طی ماه‌های اخیر تکمیل شد که قرار است این ‌طرح‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: ۱۷ طرح قابل بهره‌برداری این اداره کل شامل ۲ سالن ورزشی با زیربنای مجموع یک‌هزار و ۱۷۵ متر مربع، یک سالن چند منظوره با مساحت ۹۰ متر و ۱۴ مدرسه با مساحت مجموع ۱۴ هزار و ۲۵۸ متر مربع است که بخشی از اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها از بودجه دولتی و بخشی دیگر نیز توسط خیران تأمین شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با بیان این‌که ۱۷ طرح قابل بهره‌برداری در ۹ شهرستان استان قرار دارند، خاطرنشان کرد: از این ۱۷ طرح ۶ طرح به طور کامل با منابع دولتی ساخته شد و ۱۱ طرح دیگر مشارکتی و با همراهی خیران اجرا شده است.

 

به گفته استادیان، مدرسه ۱۲ کلاسه آبادیان بابل و سالن چندمنظوره شهید طالبیان روستای درزی‌کلا از توابع همین شهرستان ۲ طرحی هستند که کل اعتبارات مورد نیاز آن را خیران تامین کردند و ۹ طرح اجرا شده دیگر نیز با مشارکت ۳۰ تا ۵۰ درصدی خیران ساخته شده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته جاری همزمان با افتتاح ویدئوکنفرانسی طرح‌های آموزشی در کشور، قرار است مدرسه 12 کلاسه مهدی‌تبار هادی شهر به بهره‌برداری برسد

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

 


آخرین خبرها...