452
کد خبر: 779
برچسب‌های خبر: - استادیان - دیدار با خانواده شهدا - بلباسی - بنار
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
____________________

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با خانواده شهیدان محمد بلباسی و حسین بنار


 استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران بهمراه فرماندار قائمشهر  با خانواده شهیدان بلباسی وبنارازشهدای مدافع حرم و دفاع مقدس  دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش  روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران،مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان با حضور در منزل خانواده شهیدان بلباسی و بنار نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی ادای احترام کرد.


 این دیدار که با حضور جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر،معاونان، و جمعی از کارکنان نوسازی مدارس استان  همراه بود، در فضایی صمیمی و آکنده از معنویت ادامه یافت و همچنین خانواده های این دو شهیدبزرگوار؛ به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدشان پرداختند.


استادیان ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران  در سخنانی با تأکید بر این‌که عزت، اقتدار، امنیت و آبروی خود را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: همان طور که امام راحل فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، امروز اگر در امنیت به سر می‌بریم مرهون مجاهدت شهدایی چون بلباسی و بنار است.


 وی با بیان این‌که شهدا راه چند ساله عارفان را یک شبه طی کردند، خاطرنشان کرد: به‌حق، شهادت هنر مردان خداست و آرزوی همه ماست که به درک، شعور و معرفت شهدا نائل شویم، باید گفت که شهدا آئینه حرکت امروز جامعه در جهت سعادت بوده و هستند.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...