416
کد خبر: 778
برچسب‌های خبر: - پیام - 9دئ - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
____________________

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران :رهبر انقلاب و مردم ایران برندگان واقعی حماسه 9 دی


مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران

رهبر انقلاب و مردم ایران برندگان واقعی حماسه 9 دی

9.jpg

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران در پیامی نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

حضور حماسی مردم در ۹ دی باعث شد که دشمنان و بدخواهان ملت مثل استکبار جهانی جایگاه نظام و قدرت رهبری نظام و پیوند مردم با نظام را یک بار دیگر ببینند. چرا که وقتی مردم با نظام هستند و رهبر انقلاب هم باورمندانه مردم را به حضور می طلبد نشان می دهد که این نظام از قدرت و انسجام ویژه ای برخوردار است و همین موضوع استکبار و همه دشمنان را متوجه این قدرت کرد. لذا نهم دی ماه یک پیروزی بزرگ اتفاق افتاد که برندگان حقیقی آن رهبر انقلاب و ملت ایران بودند.
حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

اینجانب این روز را خدمت همه هم وطنان و هم استانیهای عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

مهدی استادیان ساروی،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...