533
کد خبر: 775
برچسب‌های خبر: - شورای آموزش و پرورش_استانداری_استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
____________________

با حضور استاندار مازندران هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان برگزار شد


استفاده ازظرفیت های موجود در استان اعم از مسوولان، مردم و اولیاء وخیران میتوان برنامه ها و سیاست های نظام و آموزش وپرورش را اجرایی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران، هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست "سید محمود حسینی‌پور‌" استاندار محترم مازندران و با حضور "نجف‌پور" مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، "قاسم عزیززاده گرجی " سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و "مهدی استادیان ساروی" مدیرکل نوسازی، توسع و تجهیز مدارس مازندران و تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان عصر امروز در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد.

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران در این جلسه ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد وضعیت پروژه های عمرانی این اداره کل گفت:امروز با همکاری آموزش و پرورش،بیش از 125 پروژه مربوط به فضاهای آموزشی و تربیتی در سطح استان در حال اجرا و احداث وجود دارد که این اتفاق نتیجه تعامل بین دستگاهی است.

وی افزود: استفاده ازظرفیت های موجود در استان اعم از مسوولان، مردم و اولیاء وخیران میتوان برنامه ها و سیاست های نظام و آموزش وپرورش را اجرایی نمود.

ایشان در ادامه اظهار داشتند، در سال جاری بیش از 15پروژه آغاز کرده ایم که مطالبه گری ها و تعاملات سازنده در اجرای درست و به موقع پروژه ها موثر خواهد بود.


روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

آخرین خبرها...