623
کد خبر: 774
برچسب‌های خبر: - روزحسابدار - تقدیر - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
____________________

به مناسبت 15 آذر ماه روز حسابدار از حسابداران اداره کل نوسازی مدارس مازندران تجلیل شد


به مناسبت 15 آذر ماه روز حسابداراز حسابداران اداره کل نوسازی مدارس مازندران تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران، مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان، روز چهارشنبه 15 آذر 1402به مناسبت روز حسابدار با ذیحساب و کارکنان حسابداری این اداره کل دیدار کرد.

 

در این دیداراستادیان ضمن تبریك روز حسابدار گفت: با توجه به جایگاه رفیع وحساس حسابداری در اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران همواره کارشناسان امور مالی به عنوان مشاوران امین با ویژگیهای منحصر به فرد از قبیل صداقت، درستی، اخلاص و … از اهمیت والایی برخوردار هستند.

 

وی همچنین گفت: نقش حسابداری بعنوان فراهم کنندگان اطلاعات مالی معاونت قابل توجه بوده و مورد توجه خاص و عام است؛ که بر خود لازم میدانم از زحمات طاقت فرسای تمامی کارشناسان امور مالی تشكر و برای همگی آرزوی تندرستی و سلامتی کنم.

 

در این مراسم لوح تقدیر روز حسابدار، توسط مهدی استادیان ساروی  به کارکنان حسابداری تقدیم شد، که متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

همکاران گرامی ......

سیستم های پویای اداری عناصر تعریف شده و ساختار کارایی دارد که هر عنصری در آن به مثابه یک منبع تأثیر گذار می تواند با به کارگیری توان و تجربه ، خلاقیت و کوشندگی خود در مجموعه اثر بخش و نقش آفرین باشد.

 

در این میان حسابداران و متصدیان امور مالی به عنوان شاهرگ های تغذیه کننده و پشتیبان ، با دقت نظر، پاکدستی و  جدیت  ؛ اعضای  امین  و مورد  وثوق  مجموعه بوده  و با برنامه ریزی ، نظارت و پایش مستمر منابع   و هزینه کردها سیستم را زنده و پیش رونده نگاه می دارند.

 

روز حسابدار  فرصت معتنمی است  تا  اینجانب  با تبریک  این  روز   به  همه  همکاران حسابدار  و   کارگزاران    مالی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از زحمات  و تلاش های تک تک عزیزان  به  ویژه  در  پیاده سازی  برنامه های  مالی ابلاغی وزارت متبوع در کمترین زمان ممکن تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

سلامتی و توفیق روز افزونتان را از خداوند منان خواستارم.

 

مهدی استادیان ساروی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...