716
کد خبر: 770
برچسب‌های خبر: - دیدار - شهیدخلیلی - مدافع حرم - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
____________________

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با خانواده شهید مدافع حرم سیدسجاد خلیلی دیدار کرد


در راستای گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم؛

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با خانواده شهید مدافع حرم سیدسجاد خلیلی دیدار کرد

مهدی استادیان ساروی با حضور درمنزل شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی با خانواده این شهید والامقام دیدار و یاد و خاطره او را گرامی داشت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران، در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری، مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس استان با همراهی مقداد شیرزاد مسئول پایگاه مقاومت سیدالشهدا، اسحق مستشرق مسئول روابط عمومی و سید یوسف موسوی شیخ حراست اداره کل نوسازی مدارس استان با حضور در منزل شهید مدافع حرم با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیداراستادیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، حماسه آفرینی‌های آنان را نشات گرفته از فرهنگ حسینی عنوان کرد و گفت: به طور قطع شهدای مدافع حرم نماد بارز ایستادگی و از خودگذشتگی هستند که با نثار جان خود در راه دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همواره جاویدان می شوند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم از تکرار دوباره تاریخ و بی‌حرمتی به اهل بیت(ع) جلوگیری کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران گفت: هدف اصلی از دیدار با خانواده های شهدا رساندن اهداف و پیام شهدا به مردم و گرامیداشت مقام والای این یادگاران شهدای مدافع حرم فاطمی است.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان از خانواده شهید مدافع حرم سیدسجاد خلیلی تقدیر و تجلیل کرد.

لازم به ذکر است شهید سیدسجاد خلیلی 21_فروردین95 در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم(س) در سوریه(خان طومان) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...