754
کد خبر: 753
برچسب‌های خبر: - ۱۳ آبان_پیام_مهدی استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
____________________

پیام مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان



پیام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

Screenshot_۲۰۲۳۱۱۰۳-۱۲۲۰۱۷_Eitaa.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران مهدی استادیان ساروی  به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.

به نام خدا

سیزده آبان یادآور سه واقعه مهم و تاثیرگذار تاریخی است که هر یک از آنها به نوبه خود موجب حرکت های عظیم و اثرساز در تاریخ کشور ما شد. تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی وقایعی بودند که ملت ایران را کنارهم آورده و در برابر استکبار، آنها را متحد و یکپارچه کرد.

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند.

امروز رسالت ما فرهنگيان سنگين تر از هميشه است. هجمه هاي شياطين، ديگر با جنگ افزار نيست و جنگ افزارها شكل ديگري گرفته است. 

براي دفاع هم بايد آرايش ديگري بگيريم. بر ما فرهنگيان است كه دشمن شناسي كنيم و راه مبارزه را به دانش آموزانمان بياموزيم كه امروز دشمن نزديك تر از ديروز است و فرهنگ ما را نشانه رفته است.

امروز يكي از تكاليف ما زنده نگهداشتن ياد شهداست. شهداي انقلاب، شهداي 13 آبان، شهداي كربلاهاي ايران. همه چشم براه ما هستند تا فرزندانشان را آنگونه تربيت كنيم كه خدا مي خواهد، حسين (ع) و ولي امر مسلمين مي خواهد.

امسال در شرایطی 13 آبان را گرامی می داریم که از هر سو با توطئه و تبلیغات سوء دشمنان مواجهیم. این تبلیغات و هجمه ها که با همراهی رسانه های غربی توام شده ، بیش از پیش اتحاد ما را در برابر نقشه های شوم آنان را ضروری می سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس،خصوصا شهدای دانش آموز13آبان از دانش آموزان عزیز و فرهنگیان شریف استان مازندران دعوت می کنم همچون همیشه همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان های مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب و به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر را در این استان رقم بزنند و با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باری ديگر به رخ جهانیان بکشند.


مهدی استادیان ساروی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

آخرین خبرها...