997
کد خبر: 719
برچسب‌های خبر: - كارمند نمونه - صالحاني - مازندران - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
____________________

مراسم تقدیر از کارمندان نمونه نوسازي مدارس مازندران برگزار شد



باحضور مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان نوسازي مدارس كشور

مراسم تقدیر از کارمندان نمونه نوسازي مدارس استان مازندران برگزار شد


به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران آیین تقدیر از کارمندان نمونه اداره كل نوسازي مدارس مازندران با حضور شهريار خواجه صالحاني مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان نوسازي مدارس كشور،استاديان مدير كل نوسازي مدارس استان، معاونين، حراست، وتعدادي از كاركنان برگزار شد.

استاديان مدير كل نوسازي مدارس استان در آیین تقدیر از کارمندان نمونه اداره كل نوسازي مدارس مازندران با بیان اینکه همه کارمندان دولت مسئوليت پذیر و نمونه هستند ازهمه کارکنان نوسازي مدارس استان که با تلاش و کوشش خدمات متعددی به مردم استان ودانش آموزان ارائه می کنند تشکر کرد.

 

شهريار خواجه صالحاني مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان نوسازي مدارس كشور در اين آيين ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك بمناسبت روز كارمند اظهار داشت، هر توفیقی که تا کنون حاصل شده است حاصل تلاش ها و زحمات همین کارمندان است و مدیران از این زحمات در موفقیت های سازمانی بهره می گیرند.

صالحاني دارا بودن تقوا و آراسته بودن کارمند در حکومت اسلامی به این صفت والا را از اهم ویژگی ها دانست و اظهار داشت: کارکنان و کارگزاران دولت با داشتن تقوی می توانند خود را از هر انحرافی مصون بدارند

گفتنی است؛ در این مراسم از آقايان فرزاد ناجي، حسين طالبي،محمد سيدي و سركار خانم آتنا رمضاني نیز به عنوان کارمندان نمونه اداره كل نوسازي مدارس معرفی و با اهدای لوح سپاس، از آنها تقدیر به عمل آمد.

ياد آور مي شود در پايان اين مراسم صالحاني مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان نوسازي مدارس كشوربهمراه مهدي استاديان ساروي مدير كل نوسازي مدارس استان و اميري معاون فني اداره كل از پروژه هاي در دست اجرا بازديد بعمل آورد.

روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان مازندران


آخرین خبرها...