799
کد خبر: 711
برچسب‌های خبر: - ممرزکن - بابل - افتتاحیه - هفته دولت
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
____________________

افتتاح مدرسه ممرزکن بابل در چهارمین روز از هفته دولت


دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه

افتتاح مدرسه ممرزکن بابل در چهارمین روز از هفته دولت



3.JPG


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران،آیین افتتاح مدرسه 3 کلاسه در روستای ممرزكن شهرستان بابل باحضور سعادتی،کریمی نمایندگان محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی، مهدی استادیان ساروی مديركل نوسازی مدارس استان مازندران،آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن استان،گرجی فرماندار بابل برگزار شد.

مهدي استاديان ساروي مدير كل نوسازي مدارس استان با گرامیداشت یادو خاطره دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر اظهار داشت: با توجه به اینکه مدرسه روستای ممرزکن بابل به علت فرسوده بودن بنا از استحکام برخوردار نبود و خطراتی دانش‌آموزان را تهدید می‌کرد تصمیم گرفته شده بود مدرسه ای مستحکم و درشان دانش آموزان ساخته شود که الحمدالله در چهارمین روز هفته‌ی دولت در سال ۱۴۰۲ افتتاح گردید.

استاديان تصریح نمود: آموزش و پرورش زیرساخت توسعه همه جانبه کشور است و برای همین باید از ظرفیت دولت و شورای آموزش و پرورش و خیرین نیک اندیش نیز بهره گرفت و خوشبختانه در اين سالهاي اخير شاهد افتتاح مدارس در سطح استان و شهرستان بودیم که نشان دهنده عزم و اراده دولت و خیرین عزیز برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی می باشد.

گفتنی است: این پروژه دارای۳ کلاس درس و 180 مترمربع زیربنا می باشد که با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث گردیده است.

یادآور می شود در هفته دولت ۲۸ پروژه شامل ۱۵۲کلاس با زیربنای ۲۴ هزارمتر مربع است که به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود.

روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیزمدارس مازندران



آخرین خبرها...