783
کد خبر: 710
برچسب‌های خبر: - مازوپشته - چالوس - سالن ورزشي - اسحاقي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
____________________

در سومین روز از هفته دولت سالن ورزشی درون مدرسه ای مازو پشته چالوس افتتاح شد


 دولت مردم، بهره وري ورشد توليد

IMG_20230820_123559_414.jpeg

در سومین روز از هفته دولت سالن ورزشی درون مدرسه ای مازو پشته چالوس افتتاح شد

آئین افتتاحیه سالن ورزشی درون مدرسه مازو پشته چالوس در سومین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در چالوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران سالن ورزشی درون مدرسه ای مازو پشته چالوس با حضور محسنی نماینده مردم محترم چالوس،نوشهرو کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،اسحاقی مسئول دفترمنطقه غرب اداره کل نوسازی مدارس مازندران،زرودی سرپرست فرمانداری چالوس، باروح مديرآموزش و پرورش چالوس افتتاح شد.

اسحاقی مسئول دفترغرب اداره کل نوسازی مدارس مازندران با گرامیداشت مقام دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر اظهار داشت : تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور پایمردی این شهیدان والامقام است که با تلاش در عرصه‌ی خدمت‌گزاری توانستند خاطره ارزشمندی از خود به یادگار گذارند .

ايشان ضمن تشكر از حضور گرم آقاي محسني نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي و قدردانی از زحمات همكاران دفترغرب نوسازي مدارس استان در نظارت ساخت پروژه هاي فضاهاي آمورشي و ورزشي  خاطر نشان کرد : فرهنگ مدرسه سازی و نوع دوستی در حال گسترش است و یکی از اساس و پایه‌های انقلاب اسلامی تحول در انسانها است که این تحول با تربیت و آموزش حاصل می‌شود .

سالن ورشي درون مدرسه اي مازوپشته چالوس با زير بناي 600مترمربع به بهره برداري رسيده است.

يادآور مي شود در هفته دولت ۲۸ پروژه شامل ۱۵۲ کلاس با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع است که به فضای آموزشی استان اضافه می‌شود

روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران

 

آخرین خبرها...