789
کد خبر: 709
برچسب‌های خبر: - روزکارمند - پیام - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
____________________

پیام تبریک مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت روز کارمند


دولت_مردم؛ ایمان و امید

IMG_20230820_123559_414.jpeg

پیام تبریک مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت روز کارمند

Screenshot_۲۰۲۳۰۸۲۴-۱۶۲۴۲۶_Google.jpg

 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان با صدور پیامی، چهارم شهریور، روز کارمند را به عموم کارمندان به‌خصوص کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران تبریک گفت.

درمتن پیام آمده است
چهارم شهریورماه «روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان­ ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه اداره کل نوسازی مدارس استان نیز مسئولیت­ های سنگینی به عهده کارمندان پرتلاش است و هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب‌رجوع و ساخت فضاهای آموزشی بدون همت و همراهی این عزیزان موفق نیست و به ثمر نخواهد رسید.

امید دارم با تلاش و کوششی مضاعف در جهت رفع مشکلات جامعه، کمک به توسعه پایدار کشور و خدمت به مردم حرکت خواهیم نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین شده است، روز کارمند را به‌تمامی کارکنان عزیز و همکاران گرانقدر اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران تبریک عرض نموده و برایشان سلامتی و توفیق خدمت مضاعف آرزو دارم.

مهدی استادیان ساروی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...