667
کد خبر: 707
برچسب‌های خبر: - نماز - استاديان -
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
____________________

اگر می‌خواهیم اداره پاک و سالمی داشته باشیم باید به نماز توجه کنیم.


اگر می‌خواهیم اداره پاک و سالمی داشته باشیم باید به نماز توجه کنیم.

DSCF4354.JPG

مدیرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران با بیان اینکه مجموعه ادارايی که به آداب معنوی و مذهبی آراسته باشد شایستگی و پاداش دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت گفت: ترویج اقامه نماز اول وقت در ادارات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران، مهدي استاديان ساروي مدير كل نوسازي مدارس استان  اظهار کرد: نماز از واجبات مسلمان است که همگان به ویژه مسئولان باید این واجب را اول وقت اقامه کنند.


وی با بیان اینکه  مجموعه اداراتی که به آداب معنوی و مذهبی آراسته باشد شایستگی و پاداش دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل نوسازي مدارس استان به ترویج اقامه نماز اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما در جامعه باید عامل ترویج نماز و اقامه اول وقت آن باشیم فقط وظیفه روحانیون و علمای دینی نیست که تبلیغ مذهبی داشته باشند بلکه هر کسی خوب بفهمد و درک کند، می‌تواند در تبلیغ دینی موثر باشد.

وي افزود: اگر می‌خواهیم اداره پاک و سالمی داشته باشیم باید به نماز توجه کنیم.

ايشان تصریح کردند: خدمت گذاری به مردم در راستای اهداف الهی و با توکل برخدا، راه‌های سخت و دشوار را آسان خواهد کرد.

استاديان در برپایی و اقامه نماز جماعت و ترویج فرهنگ نماز افزود: دل، گوش و چشم محل واردات در انسان است و واردات سالم صادرات سالم را منجر می شود.

وی گفت: واردات سالم خروجی آن ذكر و یاد خدا است.

مدير كل نوسازي مدارس مازندران با بیان اینكه اختصاص وقت كاركنان به نماز باید همانند توقف 20 دقیقه ای قطار در ایستگاه برای اقامه نماز بصورت یك فرهنگ درآید، بر برپایی نماز اول وقت كاركنان تاكید كرد.

 

روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران

 

 


آخرین خبرها...