834
کد خبر: 705
برچسب‌های خبر: - ايسنا - استاديان - روز خبرنگار
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
____________________

مدیرکل نوسازي، توسعه وتجهیزات مدارس مازندران: ۲۸ پروژه با ۱۵۲ کلاس درس درهفته دولت به بهره برداری می‌رسد


  استاديان : ۲۸ پروژه شامل ۱۵۲ کلاس با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع است که به فضای آموزشی استان اضافه می‌شود

62700438.jpg

مهدی استادیان که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر ایسنا مازندران حضور یافت، با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها در حل مشکلات، اظهار کرد: اگر تعامل با رسانه‌ها دو سویه باشد بسیاری از چالش‌ها رفع خواهد شد.

 

وی نوسازی مدارس مازندران را اداره کلی مظلوم عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم کاری و تعهدی که نوسازی مدارس برای ایجاد فضاهای آموزشی دارد، یکصد نیروی انسانی در این اداره کل فعالیت می‌کنند.

 

این مسئول تصریح کرد: پروژه‌های قابل بهره برداری برای سال تحصیلی جاری با توجه به محدودیت های منابع مالی با چنگ و دندان عملیاتی شد که افتتاح آن در مهر ماه لذت بخش تر است چرا که فصل بازگشایی مدارس است و اگر در ماه های بعدی افتتاح شود کارایی برای دانش آموزان ندارد.

 

 

استادیان به طرح شهید عجمیان که با استفاده از ظرفیت و مشارکت همه اقشارمختلف در  استان در تابستان برگزار شد اشاره کرد و گفت: این طرح از پتانسیل بسیج  دانشجویی ادارات و فرهنگیان استان قدس رضوی استفاده شد که ۵۰۰ مدرسه در راستای شاداب سازی اعم از رنگ آمیزی، تعمیرات میز و نیکمت و توسعه تجهیزات بویژه در هنرستان ها برای آغاز هرچه بهتر مهر ماه اجرایی شد که در تلاش هستیم شرایط بهتری را برای دانش آموزان رقم بزنیم .

 

 

استادیان ساروی تصریح کرد:  در تلاش هستیم از افزایش میزان تخریب مدارس جلوگیری کنیم هرچند کماکان ۱۸ درصد مدارس ما تخریبی هستند که تمرکز این مدارس در شهرستانهای نکا، بابل، تنکابن و آمل بیشتر است.

 



آخرین خبرها...