706
کد خبر: 699
برچسب‌های خبر: - پیام_روزخبرنگار_استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
____________________

پیام مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس مازندران بمناسبت روز خبرنگار


مهدي استاديان ساروي مدیرکل نوسازي، توسعه و تجهيزمدارس استان، با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

7acb918616812fe868ab392d856441fa66a5b5122e5c6d7c1ec3ff930540505e.jpeg



به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان، درمتن این پیام آمده است:


(( ن والقلم و ما یسطرون ))

سوگند به قلم و آنچه می نویسد


هفدهم مردادماه که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهدکرد. لذا فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و یادآوران بیداری و آگاهی تشکر و قدردانی شود.


ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم.


امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی، بستر سازی و نهادینه کردن فرهنگ صیانت از جنگلها و مراتع ، بیش از پیش موفق ، موید و سرافراز باشید.

مهدی استادیان ساروی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران

آخرین خبرها...