544
کد خبر: 697
برچسب‌های خبر: - شهيد عجميان - 500مدرسه - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
____________________

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران: زیباسازی 500 مدرسه مازندران در قالب طرح جهادی شهید عجمیان آغاز شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران:

زیباسازی 500 مدرسه مازندران در قالب طرح جهادی شهید عجمیان آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: زیباسازی 500 مدرسه در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان با فعال شدن طرح جهادی شهید عجمیان تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهدی استادیان ساروي با بیان این‌که اقدامات لازم برای آماده‌سازی مدارس استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در حال انجام است، اظهار کرد: شاداب‌سازی و زیباسازی کلاس‌های درس و محوطه مدارس یکی از ضروریات و پیش‌نیازهای فیزیکی مدرسه‌ها به ویژه برای دانش‌آموزان مقطع دبستان است که در ارتقاء روحیه و سطح نشاط محیط‌های دانش‌آموزی تاثیر زیادی دارد. بر همین اساس نیز کار زیباسازی و بهسازی کلاس‌های درس در حدود 500 مدرسه استان آغاز شده است.

 

وی افزود: گروه جهادی شهید عجمیان از مدتی پیش با حضور اقشار مختلف مردمی و کارکنان ادارات از جمله اداره کل نوسازی مدارس مازندران و اداره کل آموزش و پرورش استان پس از شناسایی مدارسی که ضرورت بهسازی و زیباسازی در آن‌ها احساس می‌شد، کار اجرایی در این مدارس آغاز شد.

 

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران خاطرنشان کرد: هدف اجرای طرح شهید عجمیان که با همراهی گروه‌های متعدد جهادی در شهرستان‌های مختلف استان اجرا می‌شود، شاداب‌سازی مدارس در مناطق کم‌برخوردار است تا دانش‌آموزان این مناطق در محیطی بانشاط و شاداب‌‌تر مشغول تحصیل شوند.


 

استادیان بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای اقداماتی مانند طرح شهید عجمیان و فعالیت‌های حوزه مدرسه‌یاری را یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل عنوان کرد و گفت: معتقدیم که اهمیت مدرسه‌یاری و اجرای چنین طرح‌هایی برای بهسازی و زیباسازی مدارس و کلاس‌ها با مشارکت گروه‌های مردمی کمتر از ارزش مدرسه‌سازی نیست و بر همین اساس نیز از هرگونه همکاری مردمی برای انجام امور اجرایی مدارس استقبال می‌کنیم.

 

وی اظهار کرد: در طرح شهید عجمیان علاوه بر انجام اقداماتی مانند رنگ‌آمیزی و بهسازی کلاس‌ها و محوطه مدارس، از ظرفیت‌های هنرمندانه افراد مختلف برای زیباسازی نیز بهره گرفته می‌شود و به زودی این 500 مدرسه با ظاهری متفاوت و شاداب‌تر از سال گذشته پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به تشکیل یک گروه جهادی مدرسه‌یاری در اداره کل نوسازی مدارس مازندران با حضور کارکنان این دستگاه اظهار کرد: چندی پیش با همراهی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس مازندران، نخستین گام درون‌سازمانی فعالیت گروه جهادی مدرسه‌یاری با انجام رنگ‌آمیزی کلاس درس دبستان شهید فلاح روستای قارن‌سرا از توابع شهرستان ساری برداشته شد.


روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيزمدارس مازندران


آخرین خبرها...