1120
کد خبر: 614
برچسب‌های خبر: - طوبي مجيدايي - افتتاحيه - بابل
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
____________________

مرکز آموزشی و توانبخشی طوبی مجیدایی بابل افتتاح شد


 با حضور استاديان مدير كل نوسازي مدارس مازندران مرکز آموزشی و توانبخشی طوبی مجیدایی بابل به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران با حضور استادیان مدیرکل نوسازی مدارس استان،جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان،بزرگی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بابل،میثم مجیدایی خیر محترم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی مرکز آموزشی و توانبخشی طوبی مجیدایی بابل افتتاح شد.

 

استاديان در آيين افتتاحيه این مرکز آموزشی ، عمل خیرین مدرسه ساز را الگویی برای دانش آموزان دانست که باید توسط معلمان به آنان یادآوری شود.

وي، با تقدیر و تشکر از جامعه خیرین استان و شهرستان بابل افزود، آثار برکت حضور و فعالیت خیران مدرسه ساز در استان ما کاملا مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان دوستانه آن ها می باشد .

مديركل نوسازي مدارس مازندران، آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزودند حرکت خیرمدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر امروز نه تنها کل کشور بلکه تمام جهان را فراگرفته است.

ايشان با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز دارایی خود را در طبق اخلاص می‌ گذارند، افزود: بسیاری از انسان‌ها از جان خود برای حفظ مالشان نیز می گذرند در حالیکه خیرین دارایی خود را برای آینده فرزندان این مرز و بوم انفاق می کنند.

استاديان در ادامه از آموزگاران خواست در کلاس‌های درس به جای اندیشه، اندیشیدن را به دانش آموزان یاد بدهند زیرا دانش آموزان بسیار باهوش و متفکرند که می توانند آینده درخشانی برای این کشور ترسیم کنند..

 

مرکز اموزشی و توانبخشی طوبی مجیدایی توسط خیر محترم میثم مجیدایی با زیر بنای 480متر مربع  به بهره برداری رسید.


آخرین خبرها...