261
کد خبر: 611
برچسب‌های خبر: - جلسه - كارگروه آباداني - نصيب آموزشي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
____________________

جلسه کارگروه عمران آبادانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر


اولین جلسه کارگروه عمران آبادانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابردر اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره كل نوسازی مدارس مازندران در راستای تحقق اهداف متعالی دولت مردمی و عدالت محور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین استقرار کارگروه عمران و آبادانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان مازندران، اولین جسله این کارگروه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران و مدعوین برگزار شد.
در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه و نمایندگان گروه‌های جهادی استان برگزار شد،  استادیان مدير كل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس استان ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین و حاضرین جلسه، به شرح جایگاه و اهمیت قرارگاه جهادی در پیشبرد برنامه و اهداف سازمان نوسازی مدارس اشاره کرد و بر شکل‌گیری و ساماندهی هرچه سریعتر فرایند عملیاتی این کارگروه در استان با محوریت خیرین دلسوز و به کمک گروه‌های فعال جهادی که در این زمینه فعالیت دارند در این مسیر تاکید نمودند.
در ادامه حضار در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود و راهکارهای موثر و نتیجه بخش در این حوزه و روش تعامل و همکاری با گروه‌های جهادی پرداختند.

آخرین خبرها...