538
کد خبر: 606
برچسب‌های خبر: - افتتاحيه - حيات طيبه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
____________________

بزرگترین مجتمع آموزشی شمال کشور به بهره‌برداری رسید


بزرگترین مجتمع آموزشی شمال کشور به بهره‌برداری رسید

مجتمع آموزشی حیات طیبه برکت شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی شمال کشور و دو هزارمین مدرسه برکت با حضور مسئولان ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، دو هزارمین مدرسه برکت که در قالب مجتمعی مجهز و مدرن با ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در همه مقاطع تحصیلی با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و بنیاد برکت ساخته شد امروز -۱۱ اسفند- با حضور سرپرست ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، رئیس سازمان نوسازی مدارس، توسعه و تجهیز مدارس کشور، استاندار مازندران،مديركل نوسازي مدارس مازندران و جمعی از مسئولان استان گشایش یافت.

مجتمع آموزشی فرهنگی حیات طیبه ساری پروژه‌ای ملی در قالب مجموعه‌ای از زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی و رفاهی با مساحت زیربنای مجموع ۱۰ هزار متر مربع است که با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس مازندران و بنیاد برکت ساخته شده است.

این مجتمع بزرگ فرهنگی آموزشی که به همه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی مجهز است، با صرف هزینه‌‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و در همه مقاطع تحصیلی پذیرای دانش‌آموزان خواهد بود.

مجتمع آموزشی فرهنگی حیات طیبه ساری با ظرفیت پذیرش ۷۲۰ دانش‌آموز دارای ۲۴ کلاس درس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است که فضاهایی همچون سالن آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی، زمین چمن مصنوعی و سایر فضاهای مورد نیاز تحصیلی در آن ساخته شده و یکی از پروژه‌های نمونه کشور بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌آید.


آخرین خبرها...