471
کد خبر: 595
برچسب‌های خبر: - احمدچاله پي - دهه فجر - افتتاحيه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
____________________

در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران صورت گرفت


در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران دبستان۶ کلاسه مهرآفاق برزو احمدچاله پی بابل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران،باحضور دکترسلگی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران،استادیان مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران،فرماندار،ودیگر مسئولین استانی و شهرستانی، دبستان مهرآفاق برزو احمد چاله پی افتتاح شد.
استادیان مدیر کل نوسازی مدارس مازندران، دراین مراسم گفت: مدرسه مکانی بسیار مقدس است و انسان در این مکان به کسب علم و فضایل اخلاقی می پردازد و از همین مکان مقدس است که انسانهای با فضیلت و والایی ظهور می کنند.

ایشان بیان داشتند؛آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزودند حرکت خیرمدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر، امروز نه تنها کل کشور بلکه تمام جهان را فراگرفته است.
عمل خیرین مدرسه ساز را الگویی برای دانش آموزان دانست که باید توسط معلمان به آنان یادآوری شود.

“استادیان” مدیرکل نوسازی مدارس مازندران نیز افزود: این پروژه با زیربنای ۸۵۰ مترمربع با مشارکت خیّر نیکوکار مرحومه زنده یاد مهر آفاق برزو احداث گردیده است و در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل آموزش و پرورش استان گردید.


روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران


آخرین خبرها...