488
کد خبر: 580
برچسب‌های خبر: - بازديدشبانه - آمل - خان محمدي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
____________________

بازدید شبانه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از مدارس آمل


بازدید شبانه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از مدارس آمل

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدرسه در حال ساخت صفایی آمل بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، حمیدرضا خان‌محمدی شامگاه پنجشنبه -۱۵دی- در ادامه برنامه‌های سفر به مازندران همراه با مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و نماینده مردم آمل در مجلس، از مدرسه ۹ کلاسه در حال ساخت صفایی آمل بازدید کرد.
در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی این پروژه و میزان اعتبار مورد نیاز تکمیل طرح به معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ارائه شد.
این مدرسه ۹ کلاسه به منظور تاسیس هنرستان کارودانش ساخته شده و تا کنون با صرف ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی رسیده است. برای تکمیل این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
زمین این مدرسه توسط خیِر اهدا شده و اعتبار ساخت آن به طور کامل از سوی سازمان نوسازی تامین می‌شود.

خان‌محمدی در سفر به آمل از مدرسه‌ درویش‌خیل و مدرسه امام رضا(ع) نیز برای بررسی نیازهای اجرایی این دو مدرسه در حال استفاده بازدید کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای انجام سفری دو روزه و برگزاری نشست‌هایی پیرامون توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان و بازدید از چند پروژه در حال اجرا در شهرستان‌های ساری، بابل و آمل به مازندران سفر کرد.


آخرین خبرها...