541
کد خبر: 576
برچسب‌های خبر: - بازديد - خان محمدي - شهيد قائمي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
____________________

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه مدرسه شهید قائمی ساری


بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه مدرسه شهید قائمی ساری

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدرسه در حال ساخت شهید قائمی ساری بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی واطلاع رساني اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، دکتر حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به ساری از مدرسه ۱۲ کلاسه در حال ساخت شهید قائمی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرای این پروژه قرار گرفت.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در این بازدید ضمن پیگیری آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی این پروژه، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره تحصیلی یکی از اولویت‌های این سازمان در دولت سیزدهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

خان‌محمدی در گفت‌وگو با عوامل اجرایی این پروژه پیگیر مسائل فنی و زیرساختی و رفاهی این مدرسه شد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مازندران به ویژه در روزهای گرم سال باید تلاش شود که سیستم سرمایشی مناسب نیز در مدارس استان ایجاد شود.

وی بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مولدسازی دارایی‌های دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره نیز تاکید کرد و گفت: عزم آموزش و پرورش برای عمل به طرح مولدسازی دارایی‌های دولت جدی است و اقدامات اولیه نیز در این زمینه انجام شده که امیدواریم در مازندران نیز این ظرفیت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائمی از سال ۱۳۹۸ با اعتبارات سازمان نوسازی مدارس آغاز شد و در حال حاضر به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.
زیربنای ساختمان این مدرسه ۱۵۲۳ متر است که در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر ساخته شد. برای تکمیل این مدرسه که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانش‌آموز را دارد به حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


آخرین خبرها...