719
کد خبر: 551
برچسب‌های خبر: - حيات طيبه - استاديان -
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
____________________

مجتمع آموزشی سردار سلیمانی ساری دهه فجر به بهره برداری می‌رسد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران:

مجتمع آموزشی سردار سلیمانی ساری دهه فجر به بهره برداری می‌رسد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از بهره برداری از مجتمع مجهز آموزشی حیات طیبه برکت "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران: مهدی استادیان ساروی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی و در حاشیه بازدید از این مجتمع آموزشی با اعلام اینکه تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، اظهار کرد: روند ساخت این مجتمع طی دوسال گذشته شتاب و سرعت گرفته و با نصب تجهیزات طی ۳ ما آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 

وی با اعلام اینکه مجتمع آموزشی شهید سلیمانی با زیربنایی به مساحت ۱۰ هزارمترمربع شامل ۲۴ کلاس درس از اول ابتدایی تا پایان دوره متوسطه در روستای سنگریزه ساری احداث شده است، افزود: این مجتمع آموزشی جزو مدارس سبز بوده و دارای سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۸۴ نفر، سالن ورزشی، کتابخانه، بوفه، فضا‌های بازی و تفریح بهمراه کارگاه‌های متنوع آموزشی است.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در ۹ آذرماه در ساری خبر داد و تعهدات خیرین مدرسه در سالجاری را ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.


استادیان با بیان اینکه در راستای پدافندغیرعامل، استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس صورت پذیرفت و بخاری‌های نفتی و گازی تبدیل به شوفاژ و پکیج شدند، افزود: طی ۹ سال گذشته ۲۱۲ میلیارد تومان برای تجهیزات گرمایشی مدارس مازندران هزینه شد.


وی به رشد ۵۰۰ درصدی خرید تجهیزات در سال مالی گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۸ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات تخصصی در هنرستان‌ها هزینه کردیم.


در پایان این نشست رسانه ای، خبرنگاران در روستای سنگریزه و مجتمع سردار شهید سلیمانی حضور یافتند و از نزدیک از روند اجرایی این پروژه مطلع و با نکات فنی و تخصصی این مجتمع آموزشی پیشرفته و بروز آشنا شدند.

006d88d908b680e2ab72d0b783df6064340f10dafac55ab26184a834cc3e169e.jpeg


آخرین خبرها...