471
کد خبر: 550
برچسب‌های خبر: - فرهنگيان - مهدوي -
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
____________________

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در دیدار با استاديان انتصاب ایشان را به مدير كلي اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تبریک گفت.



رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در دیدار با استاديان انتصاب ایشان را به مدير كلي  اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تبریک گفت

دكترمهدوي رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مازندران وهيئت همراه  با حضور در دفتر استاديان  انتصاب ایشان را به سمت مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی  اداره كل نوسازي مدارس مازندران ، در ابتدای این دیدار مهدوي  ضمن تشریح وضعیت دانشگاه فرهنگیان و بیان رسالت این دانشگاه در تأمین و تربیت نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش، اظهار داشت: مسئولین نظام به ویژه مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان تأکید نموده اند و لذا به نهادها و ارگان های ذی ربط از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و... تأکید به حمایت از این دانشگاه را داشته اند.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری اداره کل نوسازی مدارس مازندران  با دانشگاه فرهنگیان استان، خواستار همكاري  در طراحي و نظارت براي توسعه دانشگاه فرهنگيان را خواستار شد.

 در ادامه  استاديان  ضمن خوشامدگویی از دکتر مهدوي  و مجموعه دانشگاه فرهنگیان تشکر نمودند.

 ایشان همچنین بر ادامه همکاری فی مابین تأکید کردند ودر جهت پيشرفت انجام پروژه های نیمه تمام دانشگاه  قول مساعد دادند.




آخرین خبرها...