479
کد خبر: 548
برچسب‌های خبر: - فرماندار - قائمشهر - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
____________________

نوسازی مدارس استان در پیگیری مسائل مربوط به فضاهای آموزشی شهرستان قائمشهر پیشقدم است



در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران با فرماندار قائمشهر مطرح شد: نوسازی مدارس استان در پیگیری مسائل مربوط به فضاهای آموزشی شهرستان قائمشهر پیشقدم است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، استاديان مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن بازدید از پروژه های مدرسه سازی شهرستان قائمشهر، با فرماندار قائمشهرنیز دیدار کرد.
جواد مولاي قرا فرماندار قائمشهر در این دیدار با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، صنایع مختلف را بر اساس مسئولیت های اجتماعی در قبال توسعه زیرساخت های شهرستان به ویژه فضاهای آموزشی متعهد کرده ایم، گفت: تمامی دستگاه ها و ادارات را ملزم به کارهای عملیاتی و میدانی و بازدیدهای حضوری و مستمر از پروژه های در حال اجرا نموده ایم.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل نوسازی مدارس در پیگیری مسائل مربوط به فضاهای آموزشی شهرستان قائمشهر پیشقدم می باشد، خواستار نگاه ویژه و پیگیری های مستمر جهت اتمام پروژه های در حال ساخت خصوصا در مناطق پرجمعیت و فاقد مدرسه شد و افزود: در این راستا از ظرفیت خیرین و همچنین نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص فضاهای آموزشی نیز استفاده کرده و پیگیر اعتبارات مربوط به این شهرستان هستیم.

استاديان مدير كل نوسازي مدارس در اين ديدار بيان داشت، امروز از پروژه های در حال ساخت شهرستان بازدید نموده و برنامه ریزی های آتی جهت بهره برداری و تاکیدات لازم بر تسریع روند کارها انجام شد.
همچنین در دیدار استاديان مدیرکل نوسازی مدارس استان با مولاي قرا فرماندار قائمشهر نیز بر ایجاد هماهنگی های لازم تاکید و وظایف و رویه های دو دستگاه جهت بهره وری بیشتر تبیین شد.

روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران

DSCF1529.JPG


آخرین خبرها...