377
کد خبر: 543
برچسب‌های خبر: - جلسه_جشنواره بيست و چهارمين
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
____________________

در آستانه برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز



اولين جلسه هماهنگی برگزاری بیست و چهارمين جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران اولین جلسه ستاد هماهنگی بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور سرپرست،معاون مشاركتها، حراست اداره كل نوسازی مدارس مازندران، مدير عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، معاون پرورشي ،فرهنگي، رئيس اداره مشاركتهاي اداره كل آموزش و پرورش استان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در دفتر سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد.

در این جلسه استاديان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران ضمن تسلیت درگذشت خیرمدرسه ساز حاج سبحان فیروزیان،  همراهی و همدلی اداره کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان را مثال زدنی توصیف نمود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره و تکریم شایسته خیرین مدرسه ساز در گسترش فرهنگ مشارکت عمومی و با تاکید بر استمرار این حرکت مهم فرهنگی، اظهار داشت: خیرین با درک شرایط اقتصادی کشور و با نگرش عمیق به آینده دانش آموزان عزیز با اشتیاق فراوان صادقانه به میدان آمده و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

استادیان بیان کرد: تقسیم وظایف اعضا نظیر تامین منابع اعتباری و نحوه هزینه کرد برنامه، تعیین برنامه های اصلی جشنواره، طبق مفاد شیوه نامه برگزاری جشنواره تعیین شده است و گزارشات برگزاری به سازمان مرکزی ارسال می شود.

 

گفتنی است در پایان هریک از اعضاء با ارائه  نقطه‌ نظرات‌ خود در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری این مراسم  بحث و تبادل نظر نمودند.

 

روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران

 



 


آخرین خبرها...