1020
کد خبر: 51
برچسب‌های خبر: - خیری - درمانگاه - تنکابن - سعدی‌پور - کلنگ زنی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
____________________

مراسم کلنگ زنی درمانگاه تخصصی فرهنگیان تنکابن برگزار شد


مراسم کلنگ زنی درمانگاه تخصصی فرهنگیان تنکابن با حضور خیّر محترم جناب آقای مهندس قدرت و همسر گرامیشان سرکار خانم جواهری، علیرضا سعدی‌پور مدیر آموزش و پرورش تنکابن، مهندس کشاورزی معاون فرماندار تنکابن، دکتر نژاد مقدم رئیس شبکه بهداشت و درمان تنکابن و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش تنکابن، در ابتدای مراسم مدیر آموزش و پرورش تنکابن ضمن عرض تبریک ایام گفت: خیّرین گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند که با آینده‌نگری و نیک‌اندیشی برای آینده این مرز و بوم سرمایه گذاری می کنند و با حمایت از نظام تعلیم وتربیت، کشوری آباد را رقم خواهند زد.

علیرضا سعدی‌پور در ادامه اظهار داشت: ساخت این درمانگاه یکی از کارهای ماندگار در حوزه سلامت می‌باشد که نشان از اهمیت بهداشت در آموزش و پرورش دارد.

وی افزود: به درخواست خیّر محترم بعد از ساخت این درمانگاه تمامی دانش آموزان بی‌سرپرست و نیازمند در این درمانگاه به صورت رایگان تحت معالجه قرار می‌گیرند.

سعدی‌پور تصریح کرد: این درمانگاه با زیربنای 700 مترمربع در دو طبقه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و با هزینه خیری ساخته خواهد شد.

 

1495430361118595.jpg

آخرین خبرها...