1022
کد خبر: 499
برچسب‌های خبر: - افتتاحيه - ديدو - چهاردانگه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
____________________

با حضور مهندس استادیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران انجام گرفت :


آیین افتتاحیه دبستان ابتدایی شیران دیدو در چهاردانگه ساری

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس مازندران آیین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۲ کلاسه شیران دیدو با حضور مهندس استادیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران،خلیلی مدیراموزش و پرورش چهاردانگه،کارشناسان مرتبط به پروژه فوق از نوسازی مدارس مازندران،امام جمعه،بخشدار و اهالی روستای دیدو صورت گرفت.

مهندس استادیان در آئین این افتتاحیه ضمن تبریک بمناسبت ایام شعبانیه بیان داشتند به فضل الهی و پیگیری های لازم تاکنون اداره کل نوسازی مدارس مازندران توانسته در جذب خیرین مدرسه ساز اقدامات موثری را انجام دهد .

ایشان از مهیا نمودن تمامی بسترهای لازم برای حضور خیرین مدرسه ساز در استان خبر داد و گفت: امید است با تلاش مجدانه در آینده ای نزدیک شاهد حضور و مشارکت هرچه بیشتر خیرین در امر مقدس مدرسه سازی باشیم.

مهندس استادیان اظهار داشتند ارزش کار خیر را هیچ متن و سخنی قادر به جبران و پاسخگویی نیست وی دانش آموزان را مورد خطاب قرار داد وگفت: آرزوی تک تک خیرین مدرسه ساز و همچنین تنها کاری که موجبات مسرت و خوشحالی خیرین را فراهم می آورد تنها و تنها کسب علم و دانش توسط شما دانش اموزان عزیز و بکارگیری آن در مراحل زندگی و اجتماع و ساختن ایرانی آباد است.

لازم‌ به ذکر است مدرسه ۲ کلاسه ابتدایی شیران دیدو به مساحت ۱۶۰ متر مربع وبا مشارکت شرکت صنایع شیمیایی ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران



آخرین خبرها...