602
کد خبر: 487
برچسب‌های خبر: - رخشاني مهر_افتتاحيه مصلي نژاد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
____________________

اعتبار نوسازی مدارس در لایحه بودجه سال آتی ۲۵ درصد افزایش یافت.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

اعتبار نوسازی مدارس در لایحه بودجه سال آتی ۲۵ درصد افزایش یافت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش بودجه مدرسه‌سازی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در لایحه بودجه ارسالی دولت به مجلس، اعتبارات حوزه مدرسه‌سازی برای سال آتی ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران مهرالله رخشانی‌مهر روز جمعه در سفر یک روزه همراه با وزیر آموزش و پرورش به نوشهر بابت افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز طبرستان(مصلی‌نژاد)
اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ فقط در پیوست یک قانون، چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که برای سال ۱۴۰۱ به حدود پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مشارکتی با خیران داشتیم که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید و امیدوار به افزایش این رقم نیز هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر بودجه در نظر گرفته شده از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و همچنین افزایش سهم از اعتبارات گاز برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس، اعتباراتی جذب شد که مجموع اعتبارات ما در نوسازی مدارس را به پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رساند و از این مبلغ حدود دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص نقدی بین استان‌ها توزیع شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خوشبختانه وضعیت مدرسه‌سازی در سال ۱۴۰۰نسبتا مناسب بود و امیدواریم که در سال آینده نیز این روند مناسب تکرار شود. نمایندگان نیز همراهی خوبی در افزایش سهم نوسازی مدارس از اعتبارات دارند و چند تبصره را به تصویب رساندند که می‌توان پس از مطرح شدن لایحه در صجن و تصویب آن می‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران

2.jpg


آخرین خبرها...