494
کد خبر: 469
برچسب‌های خبر: - افتتاحيه_ پزشكان 2_بابل
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
____________________

افتتاح مدرسه خیرساز در شهرستان بابل


 افتتاح مدرسه خیرساز در شهرستان بابل


مدرسه خیر ساز متوسطه اول پزشکان ۲ با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی ‏افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، آیین افتتاحیه مدرسه متوسطه اول پزشکان ۲ شهرستان بابل با حضور جمع بسیاری از مسئولان استان از جمله سردار سعادتی ، علی کریمی فیروزجایی نمایندگان محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی ، مهندس حسن جهانیان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران،آقای ولیزاده فرمانداربابل، دکتر جایمند مدیر آموزش و پرورش بابل و دکتر یزدانی نماینده موسسین ارکید فارمد و سینا ژن برگزارشد.


مهندس حسن جهانیان مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران ضمن قدرانی از موسس شرکت سیناژن، خیر این مدرسه قدردانی کرد و نکاتی نیز در خصوص حمایت‌ها و تلاش‌های خیرین استان در احداث بناهای آموزشی بیان نمود.

ایشان اظهار کرد: باید همواره قدردان خیران مدرسه‌ساز باشیم و بنده با حضور در این مراسم پر افتخار و با برکت امیدوارم سهمی در این کار ارزشمند داشته باشم.


وی در پایان با بیان اینکه برای قدم گذاشتن در کار خیر توفیق لازم است، عنوان کرد: این گونه اقدامات باقیات صالحات خواهد شد.

یاداور میشود این مدرسه که با همت موسس شرکت سیناژن خیر مورسه ساز بنا شده با زیربنای ۵۹۰ متر مربع، دارای ۳ کلاس درس،آزمایشگاه، اتاق صمعی و بصری، نمازخانه، مورد بهره برداری قرار گرفت.


روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران



آخرین خبرها...