981
کد خبر: 361
برچسب‌های خبر: - رخشانی مهر_ بازدید_ سوادکوه، قائم شهر، جویبار، سیمرغ وبابل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
____________________

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از ۹ پروژه نیمه‌تمام مازندران بازدید کرد


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از ۹ پروژه نیمه‌تمام مازندران بازدید کرد

ره‌آورد سفر رخشانی‌مهر به مازندران: اختصاص ۳۱ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان

رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز با حضور در مازندران از تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و ‌پرورش این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ،مهراله رخشانی‌مهر امروز با حضور در شهرستان‌های سوادکوه، قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و بابل از مدارس در حال ساخت و نیز مدارس در حال بازسازی این شهرستان‌ها بازدید کرد. کیوان مرادیان نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار، قربان‌علی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز در این بازدید حضور داشتند.

رخشانی‌مهر در حاشیه سفر امروز به خبرنگاران گفت: «پروژه‌هایی که از آن‌ها بازدید کردیم، بین ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و باید برای تکمیل آن‌ها برنامه‌ریزی شود، بخصوص پروژه‌هایی که خیر سهم خود را در ساخت آن به اتمام رسانده است.»

معاون وزیر آموزش‌وپرورش اظهار امیدواری کرد که برخی از این پروژه‌ها در دهه فجر و برخی در مهر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

او ره‌آورد این سفر را تأمین اعتبار بیش از ۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ردیف‌های خیران و نیز ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات برشمرد.

رخشانی‌مهر به ۴۰ هزار کلاس درس نیمه‌تمام در سطح کشور اشاره کرد و گفت: «تا پایان سال جاری، ۱۴ هزار از این تعداد کلاس درس، تحویل داده می‌شود.»

او تحویل کلاس‌‌ها را در دو ‌مرحله اعلام کرد که ۸ هزار آن مهرماه و مابقی در دهه فجر تحویل داده می‌شود.




آخرین خبرها...