632
کد خبر: 351
برچسب‌های خبر: - تفاهم نامه - مدرسه 7کلاسه - حاجیکلا سفلی سرخرود محمودآباد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
____________________

اجرای پویش «آجر به آجر» در یک روستای سرخرود محمودآباد / تفاهم احداث مدرسه توسط اهالی


مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران از ساخت مدرسه ابتدایی با زیر بنای 450متر مربع توسط اهالی روستای حاجیکلا سفلی  شهرستان سرخرود محمود آباد خبر داد و گفت: اهالی این روستا به پویش «آجر به آجر» پیوستند.

به گزارش روابط عمومی ، مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به  تفاهم احداث مدرسه در روستای «حاجیکلا سفلی» شهرستان محمود آباد توسط مردم فرهنگ‌دوست آن اظهار کرد: در راستای اجرای طرح «آجر به آجر» و توسعه مشارکت‌های مردمی، اهالی این روستا با اهدای کمک‌های خرد و به منظور رفع مشکل فضای آموزشی روستا اقدام به ساخت مدرسه کرده‌اند.

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران همچنین ضمن قدردانی از آقای محمد ایزدی نماینده اهالی وخیرین روستای حاجیکلا سفلی در امر مدرسه سازی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و سرانه محدود آموزش و پرورش، پیوند اولیا و مربیان و مردم و مسئولین می تواند راه گشای برنامه های آتی دولت در امر آموزش نسل آینده کشور باشد.  شیرزاد مدرسه را کانون تحول در کشور دانست و افزود: باید مکان‌های مناسبی برای این منظور در نظر گرفته شود تا در رشد و تربیت دانشآموزان تاثیر سازنده‌ای داشته باشد.

گفتی است: احداث مدرسه ابتدایی 7کلاسه در روستای «حاجیکلاسفلی » با کمک‌های خرد اهالی  بصورت اهدا یک کیسه برنج و خیرین با مشارکت صد در صد با اعنباری بالغ بر یک میلیارد و650میلیون تومان ساخته خواهد شد.

03.jpg

آخرین خبرها...