502
کد خبر: 343
برچسب‌های خبر: - جلسه_استاندار _شورای آموزش پرورش_سعدی‌پور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
____________________

باحضور استاندار مازندران برگزار شد


 جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران و با حضور مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، سعدی‌پور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان در استانداری مازندران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی ، مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران در این جلسه با اشاره به طرح تحولی “آجر به آجر” گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید .

وی افزود : جلب مشارکت شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه ای از داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.

شیرزاد در تشریح بخش‌های دیگر این طرح گفت: نگاه اداره‌ کل نوسازی مدارس استان مازندران به حوزه خیرین، نگاهی راهبردی است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه این ظرفیت مردمی ارزشمند به عمل آوریم که برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و گردهمایی ها واستفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان می تواند یکی از راه های حفظ این سرمایه عظیم مردمی باشد.

آخرین خبرها...