517
کد خبر: 333
برچسب‌های خبر: - مصاحبه مدیرکل با خبر نگار پانا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
____________________

مجتمع گردشگری ورسک، مشارکت نوسازی مدارس مازندران در ایجاد محیط بانشاط دانش‌آموزی است


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران تأکید کرد که مشارکت این سازمان با آموزش و پرورش در راه‌اندازی مجتمع آموزشی و گردشگری ورسک، برای ایجاد محیط بانشاط و هدفمند دانش‌آموزی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، قربانعلی شیرزاد در گفتگو با خبر نگار پانا با تأکید بر اینکه یکی از مسئولیت‌های این سازمان مشارکت در ایجاد محیط‌هایی برای امور تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان است، گفت: «با اعتبار استانی که در سال 98 برای بهسازی و نوسازی مدرسه حضرت زینب در نظر گرفته شد، آبان‌ماه با تعیین پیمانکار آغاز به کار کردیم تا این مدرسه تبدیل به مجتمع آموزشی گردشگری شود

وی به مراحل نهایی بازسازی ساختمان خوابگاه اشاره کرد و ادامه داد: «کار تأسیسات ساختمان به اتمام رسیده و اکنون به نمای کار رسیده‌ایم و تمرکز فعلی ما ساختمان رستوران است که چند هفته‌ای است کار آن آغاز شده است به گفته شیرزاد اعتباری که سال 98 برای این پروژه در نظر گرفته شد، 500 میلیون تومان به شکل اسناد خزانه اسلامی بوده و جدا از آن برای تأسیسات خوابگاه 150 میلیون تومان  به صورت نقدی نیز هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران اعلام کرد که کل کار نوسازی و بهسازی هر سه ساختمان تا پایان تابستان به صورت کامل به اتمام می‌رسد.

مجتمع آموزشی و گردشگری ورسک واقع در روستای ورسک شهرستان سوادکوه، مجموعه‌ای متشکل از سه ساختمان اقامتگاه، رستوران و موزه-مدرسه است که پیش از این مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی حضرت زینب بوده و سال‌هاست که خالی از دانش‌آموز است. سازمان دانش‌آموزی مازندران کار تعمیر و بازسازی این مکان را با کمک بودجه استانی و با اجرای اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس از آبان ماه ۹۸ آغاز کرده است و اینک مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد

1.jpg

آخرین خبرها...