743
کد خبر: 325
برچسب‌های خبر: - کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه متوسطه اول اوجی اباد آمل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
____________________

کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی 3 کلاسه متوسطه اول روستای اوجی آباد آمل زمین زده شد


مراسم کلنگ زنی مدرسه 3 کلاسه مشارکتی روستای اوجی آباد با حضور نماینده مردم منطقه ، معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان ، رئیس آموزش و پرورش ، سایر مسئولین ،خانواده شهدا و اهالی روستای اوجی آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از خیّر گرانقدر سرکار خانم نصیری و همسر محترمشان بابت اقدام خداپسندانه مدرسه سازی تقدیر و تشکر خود را اعلام داشته و بیان داشتند: از اینکه لطف خداوند شامل این منطقه گردیده که تقبل هزینه ساخت یک مدرسه را با مساعدت خیّر بزرگی همچون سرکار خانم نصیری  و همسر گرامشان جناب آقای زال در خدمتشان باشیم ، خداوند منّان را شاکریم.

وی افزود : اقدام این خانواده که به یاد فرزند ان عزیزشان نغمه ونازیلا صورت میگیرد ، اقدامی بلند مرتبه برای تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش ، رشد فکری و تحصیلی فرزندان این روستا می باشد که نشانه بالندگی یک انسان و یک خانواده است که همه باید از این رفتارها درس بگیرند.

  رضاحاجی پور: هزینه و زحمت این کار بر عهده خیر بزرگوار و نفعش را بچه های مردم می برند اما سرکار خانم نصیری باید بداند که دانش آموزان از ثواب تحصیل در این مدرسه برخوردار خواهند شد و ثواب جاریه بعد از گذشت چهل پنجاه سال نصیب ایشان و روح دلبند عزیزشان خواهدشد.

  خاطر نشان میگردد: هزینه ساخت مدرسه 3 کلاسه متوسطه اول با زیربنای 480متر مربع وبا عتباری بالغ بر16میلیارد ریال می باشد که بامشارکت 50درصدی خیر محترم واداره کل نوسازی مدارس استان مازندران احداث خواهد شد .

 

 


آخرین خبرها...