866
کد خبر: 31
برچسب‌های خبر: - خبر - مصاحبه - خبرنگار - ایرنا - دهه فحر 95 - بنیاد برکت - شیرزاد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
____________________

23 پروژه آموزشی دهه فجر امسال در مازندران به بهره برداری می رسد


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت : 23 پروژه آموزشی شامل مدرسه و سالن ورزشی دهه فجر امسال در استان مازندران به بهره برداری می رسد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران مهندس شیرزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این تعداد پروژه 22 مدرسه به تعداد 152 کلاس درس با زیربنای بیش از 17 هزار متر مربع است .

وی ادامه داد : یک سالن ورزشی برای استفاده دانش آموزان از دیگر طرح هایی است که دهه فجر امسال در مازندران به بهره برداری می رسد .

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران هزینه اجرای این تعداد پروژه را 188 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : منابع تامین اعتبار اجرای این طرح ها از محل اعتبارات بنیاد برکت ، دولتی و کمک خیران است .

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه های آموزشی دهه فجر امسال مازندران در مناطق روستایی به بهره برداری می رسد ، گفت : 15 پروژه مربوط به مناطق روستایی است .

*** ردپای پررنگ بنیاد برکت در پروژه های آموزشی دهه فجر

شیرزاد با اشاره به اینکه اجرای تمام مراحل ساخت 11 پروژه آموزشی دهه فجر امسال در مازندران را بنیاد برکت برعهده داشت، گفت : این طرح ها با اعتبار 83 میلیارد ریالی ساخته شد و به بهره برداری می رسد .

وی همچنین به مشارکت بنیاد برکت در ساخت 2 پروژه آموزشی مازندران اشاره کرد .

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران افزود : امسال با تخصیص اعتبارات ملی 993 کلاس درس مازندران مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شدند .

وی گفت : در حال حاضر 3 هزار و 338 کلاس درس مازندران می بایست به سیستم گرمایشی مناسب و استاندارد تجهیز شوند که با تخصیص اعتبار مورد نیاز این کار انجام می شود .

مازندران 4 هزار و 721 مدرسه دارد که حدود 520 هزار دانش آموز در آنها تحصیل می کنند.

ایرنا 01.jpg

آخرین خبرها...