2122
کد خبر: 272
برچسب‌های خبر: - افتتاح شهید پوریان آمل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
____________________

افتتاح دبستان 12 کلاسه شهید پوریان کلاکسرشهرستان آمل


آئین مراسم  افتتاح دبستان 12 کلاسه شهید پوریان کلاکسر آمل با حضور دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم شریف آمل و لاریجان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، معاون فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش آمل و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، در ابتدا این مراسم مرزبند مدیرآموزش پرورش آمل  ضمن خیرمقدم به مسئولین،میهمانان،دانش آموزان و اولیا گفت: مراسم افتتاحیه رسمی این دبستان که مصادف شده با هفته پژوهش را به فال نیک می گیریم تا همه ی ما تفکر و پژوهش سرلوحه کار ما باشد.و پیام اصلی آن  آگاهی است. و همچنین خداوند در قرآن کریم می فرمایید: آیا کسانی که نمی دانند با آنها که می دانند برابر هستند و این تذکری است برای همه ما که خردمند باشیم.

شادی و شادمانی یکی از ضرورت های زندگی است و خیلی خوشحالم فرزندانم امروز در یک مدرسه تازه ساخت و با تمام امکانات در حال تحصیل هستند و به امیدی که همه فرزندان ایران از این امکانات بهره مند باشند. 

  در ادامه، مديركل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس مازندران مدرسه سازي را موهبتي الهي خواند كه سنگ بناي آينده انسان و انسانيت را رقم خواهد زد

قربانعلی شیرزاد در خصوص مشخصات فنى اين پروژه گفت: دبستان شهید پوریان کلاکسر با زیربنای ١٦٠٠ متر مربع  در قالب 12کلاس درس وبا اعتباری بالغ 26 میلیارد ریال احداث و تقديم مردم شريف و خونگرم منطقه شده است..

    مديركل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس مازندران با اشاره به پروژه هاي در دست ساخت در منطقه اظهار اميدواري كرد: در آينده نزديك نيز شاهد افتتاح چندين پروژه جديد در شهرستان آمل  خواهيم بود.


آخرین خبرها...