822
کد خبر: 268
برچسب‌های خبر: - جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
____________________

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران برگزار شد


جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران با حضور مدیرکل و معاون دفتر حقوقی و ساماندهی فضاهای آموزشی و پرورشی سازمان نوسازی مدارس کشور ،نماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و اعضای کمیته استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، در این جلسه ۲ساعته تک تک شاخصهای عمومی واختصاصی ارزیابی عملکرد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در جهت ارتقاء سطح شاخصها اعضاء نظرات خود را مطرح کردند .

در ابتدای این جلسه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با تاکید بر ضرورت ارزیابی فرایندها و عملکردها در ادارات گفت: هر سازمانی به منظور آگاهی از بازخورد عملکردها و فعالیت‌های خود نیاز مبرم به ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون اداره کل منجر می شود.

قربانعلی شیرزاد تصریح کرد،باید طوری در طول مدت خدمت تلاش کنیم که به عملکرد خود افتخار کنیم .

وی با بیان اینکه آگاهی از دستور العمل ها و بخشنامه های سازمانی میتواند در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به ما کمک کند گفت : باید دستور العمل ها و بخشنامه ها را به درستی اجرایی کنیم چرا که بخشنامه ها و دستور العمل ها چراغ راه ما در اجرای برنامه هاست .

مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان، بر ضرورت مشارکت همه کارکنان در کارگروه ارزیابی عملکرد و پیگیری امور تأکید کرد و گفت: کارشناسان مرتبط با هریک از کمیته‌ها در سازمان آماده هرگونه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات اعضای کمیته‌ها خواهند بود.

وی با تاکید برارزیابی دقیق عملکرد استانها گفت : سازمان نوسازی مدارس کشور بجد در صدد است با تلاش وتمامل استانها بتواند کاستی های موجود برطرف تا بتواند استانها را درست ارزیابی نماید.

 


آخرین خبرها...