1432
کد خبر: 230
برچسب‌های خبر: - خیری - تلیکسر محمود آباد هفته دولت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
____________________

در آخرین روز از هفته دولت مدرسه 6کلاسه خیر ساز محمود آباد افتتاح شد


در آخرین روز از هفته دولت وبا حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ، نماینده مردم شهرستان نور ومحمود آباد ودیگر مسئولان استانی وشهرستانی مدرسه 6کلاسه امیر صدرا روحی فرد پور  به بهره برداری رسید  

 به گزارش روابط عمومی  اداره کل نوسازی مدارس مازندران : معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم افتتاح این پروژه گفت: امروز حضور مردم در کنار دولت بزرگ ترین قدرت نظام است که ما را از پیچ مشکلات عبور خواهد داد.

حسین حسن نژاد با اشاره به اینکه دولت آماده مطالبه گری مردم است ، افزود: مسئولان باید برای توسعه و اصلاح امور از مطالبه گری مردم خوشحال باشند.

وی حضور دولت در کنار مردم را متفاوت با نگاه پوپولیستی به جامعه دانست و گفت: در جمهوری اسلامی دولت از مردم و خدمت گزار مردم است و نباید هیچ کس خود را از این قاعده مصون بداند.

معاون استاندار همچنین حضور خیرین و سرمایه گذاران در توسعه و عمران و آبادانی را الزامی دانست و افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی از پیچ مهمی در حال عبور است که بیش تر از هر زمان دیگر یاری مردم را خواهان است.

شایان ذکر است .: مدرسه 6 کلاسه خیّر ساز روستای تلیکسر محمود آباد ، به همت خیر بزرگوار جناب آقای روحی فرد پور بنام فرزندش امیر صدرا روحی فرد پور با زیربنای 820متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال  احداث ومورد بهره برداری قرار گرفت 


آخرین خبرها...