1196
کد خبر: 23
برچسب‌های خبر: - سایپا - مشارکت - افتتاح - فاطمیه - هچیرود - استاندارد سازی - سیستم گرمایشی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
____________________

استانداردسازی سیستم گرمایشی 6500 کلاس درس در مازندران


مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس مازندران از استانداردسازی سیستم گرمایشی  500 6کلاس درس در مدت سه سال در استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، قربانعلی شیرزاد در مراسم افتتاح مدرسه نمونه دولتی فاطمیه هچیرود آموزش و پرورش را عامل اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جوامع دانست و اظهارکرد: کشورهای توسعه یافته در اثر آموزش و پرورش کارآمد پیشرفت کرده اند و بر این اساس آموزش و پرورش از سطح مدرسه تا وزارتخانه نقش حیاتی در پیشبرد و تحقق اهداف کشور دارد.

وی تصريح كرد : نقش حساس سازمان های آموزشی تبدیل انسان های خام به انسان های خلاق و آگاه و رشد یافته است و اگر جامعه ای دارای چنین انسان هایی باشد، آموزش و پرورش نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در اولویت قرار گرفته و مدارسی که بخاری نفتی و گازی غیر استاندارد دارند در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران  از استانداردسازی سیستم گرمایشی 6 هزار و 500 کلاس درس در مدت سه سال در استان خبر داد و افزود: برای استانداردسازی سیستم گرمایشی کلاس‌های درس اعتبارات لازم تامین شده است.

وی با تاکید براینکه باید مشارکت دستگاه‌های مختلف برای سازندگی و توسعه فرهنگ در امور خیر و مدرسه‌سازی افزایش پیدا کند  اظهار داشت: در ساخت و ساز فضای آموزشی باید به آموزش و پرورش کمک کرد و از خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار بهره‌مند شد.

این مسئول استانی ضمن  تقدیر و تشکر  از  نگاه  بلند و آینده نگرانه گروه خودرو سازی سایپا  در مشارکت برای احداث و توسعه فضاهای آموزشی درکشور گفت: گروه خودروسازی سایپا براساس تعهدات خود تا کنون 138 میلیون تومان برای ساخت دبیرستان نیمه‌ دولتی فاطمیه هچیرود کمک کرد و انشالله مساعدت لازم برای پرداخت بقیه تعهدات این شرکت  برای پرداخت به پیمانکار این پروژه آموزشی در زمان کوتاه می‌باشیم.

خاطر نشان می‌گردد آئین افتتاح مدرسه نمونه دولتی فاطمیه هچیرود چالوس با حضور نماینده مردم شریف شهرستان نوشهر وچالوس فرماندار، معاون مدیرکل آموزش وپرورش استان مسئولین شهرستان، خیرین و اولیا دانش آموزان به بهره‌برداری رسید.

 


1478762503353807.jpg

1478762506137921.jpg

1478762506159303.jpg


 


آخرین خبرها...