1015
کد خبر: 209
برچسب‌های خبر: - مسابقات ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
____________________

ارتقای راندمان کاری دستگاه های اجرایی در گرو سلامت جسمانی است


معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ارتقای راندمان کار اداری در گرو ایجاد صمیمیت و سلامت جسمی است که مغفول مانده است.


به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد رکوعی روز پنجشنبه در اختتامیه سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور در فرح آباد ساری افزود: وظایف اصلی سیستم های مدیریتی هر سازمان ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های امیدزا، نشاط آفرین در گرو همچون فعالیت های ورزشی است.


وی با تاکید بر اینکه زمینه انجام فعالیت های بدنسازی و ورزش باید در همه استان های کشور انجام شود، اظهار داشت: باید تمام مدیران نوسازی مدارس استانها، فضای برگزاری بسترهای ورزشی در قالب مسابقات برای تشویق نیروها ایجاد کنند.


معاون سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن اشاره به اینکه نباید فعالیت های ورزشی به یک رشته خلاصه شود، گفت: نیروهای اداری در کنار انجام وظایف خدماتی خود باید بتوانند از فعالیت جسمی و ورزشی متناسب با علاقه خود برخوردار باشند.


رکوعی خستگی نیروهای اداری را ریشه در یکنواخت شدن فعالیت های روزانه آنها دانست و افزود: در فضای کاری یکنواخت شاهد دلزدگی و بیگانگی از انجام وظایف کارکنان خواهیم بود.


مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران نیز بی تحرکی را آفت فضای اداری دانست و تاکید کرد: نباید مسابقات ورزشی در ادارات نوسازی مدارس به نیروهای مرد ختم شود و باید بسترهای لازم برای حضور نیروهای خانم ادرات نوسازی مدارس کشور در فعالیت های ورزشی فراهم شود.

قربانعلی شیرزاد افزود: در این مسابقات ۱۵ استان کشور با ۱۲۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۹ ورزشکار خانم نیز حضور داشتند.


سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به میزبانی شهرستان ساری در مجتمع فرهنگی ورزشی وزارت کشور به مدت پنج روز برگزار شد.


در این دوره از مسابقات تیم فوتسال نوسازی مدارس استان خوزستان مقام اول را کسب کرد و استان مازندران به عنوان میزبان این دوره از مسابقات دوم و استان مرکزی موفق به کسب مقام سوم شد.


آخرین خبرها...