1022
کد خبر: 206
برچسب‌های خبر: - بیست و یکمین - جشنواره - خیرین - مدرسه ساز - 30خرداد98
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
____________________

بیست و یکمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان مازندران برگزار شد.



بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مازندران با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز برگزار و در آن از تعدادی خیر فعال در این زمینه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی ، مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در بیست‌ویکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار مازندران ضمن عرض تسلیت بزرگ مردخیر مدرسه ساز رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور شاد روان دکتر محمد رضا حافظی گفت : در روزهایی که جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در حال برگزاری است دیدن صندلی خالی بزرگ‌مرد خیّر مدرسه‌ساز دکتر حافظی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. ‏روح آن مرحوم با مردان بزرگ تاریخ بشریت محشور باد.» وی همچنین با تجلیل از خیرین مدرسه اظهار کرد: خیرین به عنوان مفاخر اجتماعی در جامعه ما نقش ارزنده و والایی را دارند و حضور آنان در این بخش عامل مهمی در روند توسعه و نوسازی مدارس استان است. قربانعلی شیرزاد گفت: حذف مدارس غیراستاندارد و نیازمند مقاوم‌سازی و طرح استانداردسازی سامانه گرمایشی در طول سال‌های اخیر از سوی سازمان متبوع در حال اقدام است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران افزود: حدود 44 درصد از کلاس‌های تخریبی بازسازی و بیش از 46 درصد از کلاس‌ها مقاوم‌سازی شدند و 3 هزار و 900 کلاس درس مازندران تخریبی و 2 هزار کلاس درس نیز نیازمند مقام‌سازی هستند.

شیرزاد گفت: از سال 76 تاکنون، خیران 809 پروژه در قالب 4 هزار و 447 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده‌اند، این عملکرد در مقایسه با عملکرد دولت، بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی سهم اعتبارات آموزش و پرورش، فرزندان شما هستند و مسؤولان استان ما را در ساختن فضایی در خور شأن این آینده‌سازان یاری کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر قرار است پیشرفت و رکود هر جامعه ای را بررسی کنیم، باید به تعلیم و تربیت توجه کنیم و جامعه‌ای به این مقوله توجه کند امید پیشرفت برای آن هست.

عسکری نیکزاد با بیان اینکه خیران به مثابه نگین گران‌قیمت حلقه فرهنگیان و دانش‌آموزان و عرصه تعلیم و تربیت کشور هستند، اضافه کرد: با شرایط فعلی دولت که منابع آن در برابر نیازهای نامحدود ما، محدود است و امکانات موجود برای تعلیم و تربیت استاندارد کافی نیست، خیران به یاری ما شتافتند.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و 400 عضو خیر مدرسه‌ساز موثر از سال 77 تا به حال در مازندران فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: از 32 شهرستان و منطقه، 28 شهرستان و منطقه استان، مجمع خیران مستقل دارند که زیر نظر مجمع خیران استان هستند 4 منطقه‌ و شهرستان دیگر به دلیل کوچک بودن شهر و منطقه و بضاعت کم آن است.

نیکزاد افزود: در همه دوره‌ها در مجمع خیران مدرسه‌ساز به‌خصوص از دوره ششم تا نوزدهم جایگاه برتر را داشته‌ایم.

IMG_3689-1200.jpg

۲۰۱۹۰۶۲۰_۱۱۳۹۰۵-1200.jpg

IMG_9321-1200.jpg

آخرین خبرها...