647
کد خبر: 18
برچسب‌های خبر: - افتتاح - تجهیز - دولت یازدهم - داوود نعیمی - بخش خرم آباد
تاریخ انتشار: 1395/07/17
____________________

تجهیز حدود 6 هزار واحد آموزشی کشور در دولت یازدهم


معاون توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت که دولت تدبیر و امید در زمینه فضا و تجهیزات مدارس تا پایان سال مالی 94 (آخر تیر 95) 5900  پروژه را در قالب چهار میلیون متر مربع زیربنا تجهیز کرده است.

شهید بهشتی تنکاب02ن.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران: داوود نعیمی در آیین افتتاح مرکز استعداد های درخشان ماندگار شهید بهشتی بخش خرم آباد شهرستان تنکابن افزود : دولت در سال تحصیلی جدید با وجود شرایط سخت مالی ، یکهزار و پنچ پروژه را در قالب 6 هزار کلاس با 731 هزار متر مربع زیربنا تحویل آموزش و پرورش داده است.

وی اظهار داشت : بیش از 30 درصد زیربناهای تحویل داده شده با مشارکت مستقیم و غیرمستقیم خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

نعیمی به ساخت ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران اشاره کرد و بیان داشت : با ارزیابی که در سال 83 از مدارس مازندران به عمل آمد ، حدود 10 هزار و 500 کلاس تخریبی در استان وجود داشت که با اجرای طرح تخریب ، بازسازی و یا مقاوم سازی ، روند بازسازی آنها آغاز شد و همه مدارس دارای شناسنامه فنی شدند.

وی خاطرنشان کرد : دولت تدبیر و امید 240 میلیارد تومان اعتبار در سه سال گذشته برای ساخت و توسعه و تجهیز مدارس مازندران اختصاص داده است.

معاون توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد : هم اکنون چهار هزار و 524 کلاس در مازندران بازسازی و مقاوم سازی شده و 462 کلاس دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در مازندران یک هزار و 144 کلاس خالی وجود دارد ، افزود : هم اکنون چهار میلیون و 400 هزار متر مربع زیربنا جهت ساخت و مقاوم سازی مدارس در کشور به صورت نیمه تمام وجود دارد که سهم مازندران از این مقدار 153 هزار متر مربع است .

مرکز استعداد های درخشان ماندگار شهید بهشتی خرم آباد دارای 12 کلاس با زیربنای 2 هزار و 150 متر مربع در 2 طبقه احداث شده است.

برای احداث این مدرسه که در بارش شدید برف سال 92 غرب مازندران تخریب شده بود 24 میلیارد ریال هزینه شده است که مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران و بقیه از محل طرح تخریب و بازسازی مدارس تامین و پرداخت.

شهید بهشتی تنکاب03ن.jpg

شهید بهشتی01.jpg

آخرین خبرها...