1576
کد خبر: 15
برچسب‌های خبر: - افتتاح - عسگرپور - روستای آلکله تنکابن
تاریخ انتشار: 1395/07/10
____________________

برگزاری آئین افتتاح دبستان شهید رضا عسگرپور روستای آلکله تنکابن


به گزارش روابط عمومی اداره كل نوسازي مدارس مازندران:  آئین افتتاح دبستان شهید رضا عسگرپور روستای آلکله با حضور مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران، سید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن، حجت الاسلام قادی امام جمعه نشتارود، علیرضا سعدی پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن، بخشدار بخش نشتا و دیگر مسئولین ، اولیاء دانش آموزان و اهالی روستای آلکله برگزار شد.

۲۰۱۶۰۹۲۹_۱۱۴۵۵۳-1200.jpg

در ابتدای مراسم علیرضا سعدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از اهالی روستای آلکله و همچنین اداره کل نوسازی استان مازندران گفت:   آموزش و پرورش امروزه به تنهایی نمی تواند در عرصه تعلیم و تربیت و ساخت فضاهای آموزشی موفق باشد و نیازمند خیرین نیک اندش است. اگر ما می خواهیم رشد نماییم و به اهداف والای نظام تعلیم و تربیت برسیم، نیازمند فضاهای مطلوب آموزشی هستیم تا دانش آموزان ما بدون دغدغه بتوانند به تحصیل علم و دانش بپردازند و قله های رفیع موفقیت را فتح نمایند.

در ادامه مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران طی سخنانی گفت: بر  اساس آماری که در سال 84 استخراج نموده بودیم، 21 هزار کلاس درس در این استان شناسایی شد که از این تعداد 6800 کلاس درس غیر استاندارد و غیر ایمن بود و بیش از 3700 کلاس درس نیازمند مقاوم سازی بود. اما امروز می توانم این مطلب را عنوان نمایم که بیش از 80 درصد از کل کلاسهای درس استان مازندران مقاوم سازی شدند و یا به صورت استاندار ساخته شدند.

وی در ادامه افزود : فضاهای آموزشی که در این ایام شاهد افتتاح آنها بودیم ، در سخت ترین شرایط مالی و اعتباری دولت ساخته شدند و ما توانستیم کمبود های لازم را با مشارکت خیرین مدرسه ساز جبران نماییم و این پروژه ها را به اتمام برسانیم. مهندس شيرزاد خاطر نشان كرد. این مدرسه در برف سال 92 تخریب شده بود که با همت والای خیرین ، شورای اسلامی آلکله و اهالی محترم این روستا و همچنین تخصیص اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومانی اداره کل نوسازی با 6 کلاس درس با زیربنای 1060 متر مربع در 2 طبقه به همراه سالن اجتماعات با ظرفیت 300 نفر احداث وامروز مورد بهره برداري قرار گرفت.

 شهید عسکر پور01-1200.jpg


آخرین خبرها...