1482
کد خبر: 13
برچسب‌های خبر: - افتتاح - امام سجاد - لزربن تنکابن
تاریخ انتشار: 1395/06/15
____________________

آئین افتتاح دبستان امام سجاد (ع) روستای لزربن تنکابن


مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران از افتتاح دبستان 6 کلاسه امام سجاد(ع) روستای لزربن خبر داد.

لزربن تنکابن01.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران: این مراسم با حضور دکترشریعت نژاد نماینده شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد، مهندس شیرزادمدیرکل نوساری مدارس  مازندران ، علیرضا سعدی پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن، مهندس کشاورزی معاونت عمرانی فرمانداری تنکابن، حجت الاسلام صادقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنکابن، صالحی رئیس هلال احمر شهرستان تنکابن، یاسر گلیجی رئیس شورای شهرستان تنکابن و دیگر مسئولین و اولیاء دانش آموزان در روستای لزربن برگزار شد.

 مدیر کل نوسازی مدارس مازندران  در آیین بهره برداری از این واحد آموزشی گفت: این دبیرستان 6 کلاسه در زمینی به مساحت 850 مترمربع در دو طبقه برای دانش آموزان دوره ابتدایی ساخته شده است. مهندس شیرزاد افزود: برای احداث این واحد آموزشی حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

 وی اظهار داشت: امکاناتی از قبیل سیستم گرمایشی شوفاژ، دزدگیر، سیستم اعلام حریق و نمازخانه نیز در نظر گرفته شده است.  در ادامه مهندس شیرزادو گفت: استحکام فضاهایی که اخیرا در شهرستان ساخته شده بسیار زیاد است و دانش آموزان در محیطی تحصیل می کنند که از لحاظ امنیت بسیار مقاوم می باشد.

 وی خاطرنشان این واحد آموزشی در بحران برف سال 92 به طور کامل تخریب شد و پس از دو سال بار دیگر به بهره برداری رسید و هم اکنون 10 واحد آموزشی دیگر نیز در این شهرستان آماده بهره برداری می باشد و بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم.

 ۲۰۱۶۰۹۰۴_۱۰۴۶۲۵-1200.jpg

آخرین خبرها...