740
کد خبر: 12
برچسب‌های خبر: - افتتاح - بازار محله تنکابن
تاریخ انتشار: 1395/06/10
____________________

آئین افتتاح دبیرستان شهدای بازار محله تنکابن


علیرضا سعدی پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن از افتتاح دبیرستان 6 کلاسه شهدای بازارمحله تنکابن خبر داد.

بازار محله تنكابن-1200.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره كل نوسازي مدارس مازندران ، این مراسم با حضور دکتر بهرامی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی کشور، سید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، آیت الله پوراکبر امام جمعه شهرستان تنکابن، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس مازندران و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنکابن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنکابن، و دیگر مسئولین و اولیاء دانش آموزان در روستای بازار محله برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن در آیین بهره برداری از این واحد آموزشی گفت : این دبیرستان 6 کلاسه مزین است به نام 10 شهید روستای بازار محله و در زمینی به مساحت 773 مترمربع در دو طبقه برای دانش آموزان دوره متوسطه اول ساخته شده است.  علیرضا سعدی پور افزود : برای احداث این واحد آموزشی حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

 وی اظهار داشت: امکاناتی از قبیل سیستم گرمایشی شوفاژ، دزدگیر، سیستم اعلام حریق و نمازخانه نیز در نظر گرفته شده است.  درا دامه علیرضا سعدی پورساخت فضاهای آموزشی مناسب و استاندارد را مورد تاکید قرار داد و گفت: فرزندان ما باید در فضایی تحصیل نمایند که از لحاظ امنیت و همچنین کیفیت، مناسب برای تحصیل باشد تا بتوانند بدون دغدغه به تحصیل علم و دانش بپردازند.

 وی خاطرنشان این واحد آموزشی که در سال 1347 تاسیس شده بود در بحران برف سال 92 به طور کامل تخریب شد و پس از دو سال  با همت وتلاش اداره کل نوسازی مدارس مازندران بار دیگر به بهره برداری رسید و هم اکنون 6 واحد آموزشی دیگر نیز با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال آماده بهره برداری می باشد که جا دارد از توجه ویژه دولت و همچنین اداره کل نوسازی مدارس مازندران به آموزش و پرورش تنکابن بخاطر تخصیص اعتبار برای ساخت فضای آموزشی، تقدیر و تشکر نمایم.

آخرین خبرها...