1421
کد خبر: 113
برچسب‌های خبر: - هادی شهر - بابلسر - کلنگ زنی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
____________________

کلنگ احداث دبستان مهدی تبار هادی شهر به زمین زده شد


کلنگ احداث مدرسه دخترانه مهدی تبار هادی شهر با حضور مدیران کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش مازندران، نماینده مردم بابلسر در مجلس، فرماندار ،امام جمعه بابلسر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ مهندس شیرزاد در این مراسم گفت: زمین این مدرسه توسط خیر نیک اندیش حاج محمد علی مهدی تبار به آموزش و پرورش اهدا شد و قرار است مدرسه ابتدایی دخترانه در آن احداث شود.

«مدیرکل نوسازی مدارس مازندران» با بیان اینکه این مدرسه 12 کلاسه و هوشمند خواهد بود، افزود: برآورد اولیه ساخت این مدرسه 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار وبازیر بنای 2640متر مربع احداث خواهد شد.

مهندس شیرزادبا بیان اینکه خیران همواره مهم ترین نقش را در تعلیم و تربیت داشته اند، تصریح کرد: ترويج و توسعه فضاهاي آموزشي باعث تجلي بيشتر مفهوم انسانيت مي شود ، وساختن كشور ماموريت تاريخي و انساني ما است و بايد بر پايه علم و عشق و اميد در اباداني و شكوفايي  تلاش كنيم .

وي كار خير مدرسه سازان را كاري از جنس فعاليت معلمان دانست و تصريح كرد : همچنان كه كار معلمي بدون عشق و اميد بي معنا خواهد بود ، در اقدام خير خواهانه هم تا علاقه و عشق نباشد كاري صورت نميگيرد .اگر کمک خیران نبود آموزش و پرورش نمی توانست در ارتقای تعلیم و تربیت موفق باشد.

مهندس شیرزاد خاطر نشان کرد:خیر نیک اندیش حاج محمد علی مهدی تبار زمینی به وسعت 3500 متر مربع را برای ساخت مدرسه اهدا کرد که اقدامی بسیار ارزشمند و خداپشندانه است.


آخرین خبرها...